Τρίτη, 3 Ιουνίου 2014

ψυχεδέλεια Vol 2


Σκέψεις επίμονες και μπερδεμένες χτυπούν κάθε σημείο του εγκεφάλου μου προσπαθώντας να δραπετεύσουν απ' αυτή τη μόνιμη ψυχεδέλεια που κυριεύει κάθε μου εγκεφαλικό μου κύτταρο.

Σκέψεις κολλημένες : πάνω σου, γύρω σου, πάνω σου, μέσα σου,
                                    πάνω σου, γύρω σου, πάνω σου, μέσα σου..

Διάολε μου πήδηξες τη ψυχή σαν να' ταν η τελευταία πουτάνα επί γης !

Ευπειθώς αναφέρω, θύμα ψυχικού βιασμού
Ζω μέσα σε μία φούσκα παράνοιας που τρέφει τα σωθικά μου με το ψέμα
πως μ'αγάπησες. Αν σταματήσω να πυροδοτώ το ψέμα μου με ελπίδα τότε
η φούσκα που ζω θα σκάσει, η ψυχή μου θα σπάσει, η ελπίδα θα διαλυθεί
και θα σκορπίσουν όλα σ' ένα παράλληλο σύμπαν όπου η λογική έχει την
έννοια της τρέλας..
γειά σου..






1 σχόλιο:

  1. Η 4 φορές επαναλαμβανόμενη κολλημένη σκέψη "πάνω σου" δείχνει πως όλα καταλήγουν σε σένα;
    Λογική vs Τρέλα
    Ω,Τι τρέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή