Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

Ανακοίνωση!

Όπως είπαν κάποιοι πρέπει να ρίξω λίγο "φώς" στο Blog μου..

Πολλά απ'τα άτομα που αγαπώ πραγματικά μου είπαν πως αν όχι όλα,
τα περισσότερα απ'αυτά τα λίγα που έχω πληκτρολογήσει σ'αυτό
το "φτωχό" Blog, είναι κάπως καταθληπτικά και όχι ιδιαίτερα εμψυχωτικά..
Σε μια εποχή που όλοι θέλουμε κάτι να μας ανεβάσει, ένα φιλί, ένα χαμόγελο,
μιά αγκαλιά, ένα χάδι.. Ναι! ακόμη και ένα γαμημένο άρθρο ίσως θα μπορούσε
ν'ανεβάσει λίγο αυτή την ισοπεδωμένη ψυχολογία που έρπεται στον πάτο
κάποιου ποτηριού σαν μισοπεθαμένο φίδι!
Για τον λόγο αυτό, πήρα την απόφαση πρίν ρίξω αυτό το υποτιθέμενο φώς
σ'αυτες τις σκοτεινές ηλεκτρονικές σελίδες, να προσπαθήσω ν'ανοίξω κάποια
απ'αυτα τα παλιακά αμπαρομένα παράθυρα μιας που εγώ η ίδια τα έχω κλείσει
και να δω και πάλι αυτόν τον υπέροχα λαμπερό ήλιο που μου άρεσε πάντα
να χαζέυω σαν ήμουν κοριτσάκι..


Και θαρρώ πως ήταν τούτο το καλοκαίρι πρίν λίγα χρόνια, σ'εκείνη την πανέμορφη
κρυστάλλινη παραλία που ο ήλιος μ'έκαψε για πρώτη φορά κ' έτσι έκλεισα για
πάντα κείνα τα ίδια παλιά  παράθυρα κείνου του όμορφου λευκού δωματίου και
από τότε χάζευα τον ήλιο μέσα απ'αυτές τις ψηλόλιγνες χαραμάδες..






2 σχόλια:

  1. τι ομορφο.. ναι η αληθεια ειναι πως στον κοσμο που μας εχουν βαλει ειναι πολυ δυσκολο το να χαμογελας, συχνα.ειρωνικο ετσι?δεν λεω πως η ζωη ειναι ασχημη.απλα ειναι θλιβερη... οσο αντιφατικο κι αν κουγεται.τι να πω, η αναρτηση σου παντως ηταν απο αυτα τα ομορφα, που τα διαβαζεις και χαμογελας.χαμογελα ισως οχι χαρας, αλλα αισιοδοξιας.

    καλο σου βραδυ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην ρίξεις φως επειδή ''πρέπει'' διότι αυτό το φως θα σε κάψει. Μέσα απο τα κείμενά σου εκφράζεσαι.Για να ειναι εμψυχωτικό ενα κείμενο και αισιόδοξο,το λογικό εινια να εισαι και εσυ αισιόδοξη.Αμα λοιπόν δεν αλλαξουν οι καταστάσεις και οι συγκυρίες οι οποίες σε οδηγουνε σε μια τετοια συναισθηματικη κατασταση τοτε μην περιμενει κανενας κατι διαφορετικο στα κειμενα σου.Πως να στο πω.θα ειναι κατι ψευτικο.
    πιστευω να καταλαβες τι θελω να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή